Monday, January 10, 2011

♥ Rubbish ♥

<广东版>

里排我既心情真系烂到爆。。。
就系因为某D人。。。
就如我所广既--RUBBISH。。。
D垃圾。。。
里亭人最中意就系将人地踩落地。。。
将自己捧上天。。。
我听见都想呕。。。
我真系接受唔到咯。。。
以前都某甘讨厌她。。。
以加我简直想兜巴兜巴打Q她。。。
人地广咩都关她事。。。
8到死。。。
真系好恼啊!!!
见多她一秒都好委屈我。。。
哼!!算!!我敬老!!
仲有一日我实要她后悔她所对我广过既野。。。
同埋。。。

“麻烦你收下你把口。。。
因为某人想听到你把狗吠声。。。
好令人反胃。。。
死自私鬼!!”

冷静冷静。。。。
 深呼吸。。。
恼她只会令我浪费精神。。。

post返D相先。。。
2011年第一辑相。。。




2011年。。。
新既一年新既开始。。。。
20岁咯。。。

2 comments:

  1. 8 婆仔,加油啊~
    总有一日,你会亲自同佢講‘麻烦你收下你把口。。。
    因为某人想听到你把狗吠声。。。
    好令人反胃。。。
    死自私鬼!!”

    ReplyDelete
  2. 哈哈。。。我会噶。。。
    到时我要她向我低头。。。

    ReplyDelete